Het is bijna zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Nienke

22 Januari 2013 | Nederland, Alkmaar

Het is bijna zover! Aanstaande zaterdag (26 januari) vlieg ik samen met nog twee meiden van de opleiding naar Madrid. Daar zullen wij onze minor Global Education gaan volgen aan de La Salle university. Het gehele programma hebben wij nog niet toegestuurd gekregen. In de tussentijd bereiden wij onze reis voor en hopen wij natuurlijk op allerlei leuke en gezellig uitstapjes… we wachten het in spanning af.

Buiten het voorbereiden van de reis om zijn er ook tentamens, presentaties en verslagen die gemaakt moeten worden. Dit vergt wat concentratie, die ik momenteel niet echt heb.
Bovendien hebben wij nog geen vaste verblijfplaats in Madrid waardoor wij tussen alle praktijken door nog op zoek zijn naar woonruimte. Mijn kamer in Nederland is wel al tijdelijk verhuurd en daarom moet ik zoveel mogelijk leeg halen. Hierdoor wordt het steeds wat kaler en dan besef ik mij dat ik hier ook nog maar een paar nachtjes ben.

Dit alles gebeurt tegelijk en dan kun je je natuurlijk voorstellen dat dit niet helemaal van een leien dakje gaat. En ja hoor, ook wij beginnen lichtelijke stress symptomen te krijgen. Gelukkig heb ik nog heerlijke chocolaatjes, die ik nu ga nemen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 3368

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 13 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: